(250): You wore a red poncho and jumped at the wall yelling "OH YEAH" like the kool-aid man

Comments: 12


11275 (0 Points) (+0, -0) 8 years ago

HAHAH YESSSS




11302 (0 Points) (+0, -0) 8 years ago

Hell yes




11320 (0 Points) (+0, -0) 8 years ago

haha! that's great




11325 (0 Points) (+0, -0) 8 years ago

"oh no!" "oh no!" "oh no!" "OH YEAHH!!"




11370 (0 Points) (+0, -0) 8 years ago

AWESOME! This is full of win.




11401 (0 Points) (+0, -0) 8 years ago

Rofl xD id pay to see that lmao




11444 (0 Points) (+0, -0) 8 years ago

omfg best ive seen so far! LMAO def a win.




11483 (0 Points) (+0, -0) 8 years ago

hahahahahahahahahaha yessss




11499 (0 Points) (+0, -0) 8 years ago

hahaha , that's HILARIOUS ! :D




11503 (0 Points) (+0, -0) 8 years ago

10% fruit juice m----- f-----!




11601 (0 Points) (+0, -0) 8 years ago

I once had a boyfriend who said that everytime we'd fuck or I'd give him a bj.... just like the kool-aaid man. needless to say it didnt last. It was cute at first then just got retarded.




33063 (0 Points) (+0, -0) 8 years ago

lmao!


Nickname:    Email: (Optional, used for gravatar)
Comment:
Awesomeness!