(805): i just changed my girlfriends tampon because she was to drunk to do it...

Comments: 201


2037 (8 Points) (+8, -0) 4 years ago

I'm shocked that you knew how ... I personally would have just put her in a diaper. But that's just me ...




84625 (1 Points) (+1, -0) 3 years ago

four four o five three two one two two five




Buy cheap OEM software online (0 Points) (+0, -0) 2 years ago

zp7xfp Comrade kill yourself.




OEM software online (0 Points) (+0, -0) 2 years ago

2h2H8K The author deserves for the monument:D




Bristol Airport Hotels (0 Points) (+0, -0) 2 years ago

ih5eLM Thanks-a-mundo for the article post.Really thank you! Cool.




Seo Services (0 Points) (+0, -0) 1 year ago

HBXCnc I think this is a real great blog article.Thanks Again. Cool.




oem software (0 Points) (+0, -0) 1 year ago

FlBs5L Very informative post.Thanks Again. Will read on...






FeJpNTpHlLJjKiA (0 Points) (+0, -0) 1 year ago

guu1QN I cannot thank you enough for the blog article.Really thank you! Really Great.




pills for weight loss (0 Points) (+0, -0) 1 year ago

51JCMW Thanks a lot for the article.Really thank you! Will read on...




buy clomid (0 Points) (+0, -0) 1 year ago

1dZAiZ This is one awesome blog post.Really thank you! Awesome.




buy viagra online (0 Points) (+0, -0) 1 year ago

eFKGEl I loved your blog post.Much thanks again. Cool.




bookmarks (0 Points) (+0, -0) 1 year ago

7mGKfc I really like and appreciate your blog article.Really thank you! Keep writing.




what is ciprofloxacin (0 Points) (+0, -0) 1 year ago

Great blog article.Much thanks again. Keep writing.




10mg levitra (0 Points) (+0, -0) 1 year ago

Thanks a lot for the article.Much thanks again. Much obliged.




social bookmarking service (0 Points) (+0, -0) 1 year ago

VdUIT4 Really appreciate you sharing this blog.Much thanks again. Fantastic.




digital camera guide (0 Points) (+0, -0) 11 months ago

pHMt9q I truly appreciate this article.Much thanks again. Keep writing.




good seo (0 Points) (+0, -0) 10 months ago

1GoJ0t Im obliged for the blog post.Much thanks again. Fantastic.




seo service (0 Points) (+0, -0) 10 months ago

8AY3dj Thanks again for the article.Really looking forward to read more. Much obliged.




greatest news (0 Points) (+0, -0) 8 months ago

Thanks a lot for the article post.Really thank you! Really Great.




awesome links for you (0 Points) (+0, -0) 8 months ago

a8n9xJ I cannot thank you enough for the blog. Cool.




awesome links for you (0 Points) (+0, -0) 8 months ago

MTISjQ Thanks a lot for the blog.Really thank you!




best link building (0 Points) (+0, -0) 7 months ago

7s87YP Thanks for sharing, this is a fantastic article post.Thanks Again. Really Cool.




link building (0 Points) (+0, -0) 7 months ago

XZd483 Appreciate you sharing, great blog article.Really thank you! Keep writing.




online business (0 Points) (+0, -0) 7 months ago

QilsHK Im grateful for the post.Much thanks again. Really Great.




awesome link building (0 Points) (+0, -0) 6 months ago

WnT1fw Really enjoyed this blog post. Really Great.




top seo guys (0 Points) (+0, -0) 5 months ago

IMKk4k Thanks for the post.Much thanks again. Want more.




take a look at it! (0 Points) (+0, -0) 5 months ago

FiS9c9 Im obliged for the article.Really looking forward to read more. Will read on...




you want this now (0 Points) (+0, -0) 4 months ago

5SNMjK Thanks a lot for the blog article.Really thank you! Want more.




nice seo guys (0 Points) (+0, -0) 3 months ago

d0iWAA Im obliged for the blog post.Much thanks again. Fantastic.




best prices (0 Points) (+0, -0) 1 month ago

Or6Mru Very informative article.Really looking forward to read more. Will read on...




best prices (0 Points) (+0, -0) 3 weeks ago

liZGsp I really like and appreciate your blog.Really looking forward to read more. Will read on...




check it out (0 Points) (+0, -0) 3 days ago

206srw Really appreciate you sharing this blog article. Awesome.




2051 (4 Points) (+4, -0) 4 years ago

dude. im a girl, and that is fucking disgusting. you must love her hahaha.




2057 (3 Points) (+3, -0) 4 years ago

WOW you really must loove herr




2062 (2 Points) (+2, -0) 4 years ago

thats really sick lol but you must love her




2067 (0 Points) (+1, -1) 4 years ago

thats awesome, i bet you never look at her vag the same




2075 (0 Points) (+1, -1) 4 years ago

That's revolting. I don't care how much you love her. Jesus.




2076 (1 Points) (+3, -2) 4 years ago

that's sexy!




2082 (1 Points) (+1, -0) 4 years ago

that's sexy???? what the hell...




2092 (-5 Points) (+1, -6) 4 years ago

your a sick fuck let her bleed




2103 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

Ew. Thats so cringey, I feel sick.




2130 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

wow.




2142 (-1 Points) (+0, -1) 4 years ago

What was it like?




2159 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

poor girl she's lucky she has someone who actually cares enough to do that . . . eep.




2200 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

I didn't think you could buy alcohol at the theatre (you know, because she's so classy)




2247 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

meh, as long as you're gonna go through the trouble, might as well have some fun inbetween...




80054 (0 Points) (+0, -0) 3 years ago

that is just horrible!! thats like rape!..(the person next to me) HIGH FIVE!




2319 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

Now thats what I call love or maybe thats what I call gross!! lol bless bet she felt proud in the morning!! haha




2435 (2 Points) (+2, -0) 4 years ago

well at least she not gonna get any shock syndrome from that lol




2579 (-1 Points) (+0, -1) 4 years ago

Pshh. If I were her I'd say screw the tampon and let's fuck. Drunk period sex is always fun. :D




2708 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

Ew #18




2762 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

wow.....




2945 (-3 Points) (+0, -3) 4 years ago

That happened to me once i passed out drunk and my bf changed my pad lol




3024 (0 Points) (+3, -3) 4 years ago

um. wow. but even if u did change it, why the f*** would u tell anyone that you did...ever?!




80055 (0 Points) (+1, -1) 3 years ago

agreed




3086 (-1 Points) (+0, -1) 4 years ago

Um why would you text someone that??? some things are best kept to yourself




3186 (-1 Points) (+0, -1) 4 years ago

Ya no shit!! like put some extra blankets under her ass and she won't die from blood. Got to say way to go~most wouldn't buy them let alone pull them LOL. eeekkk than to let and on the internet she finds out your DEAD MEAT!




3253 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

eww thats so sick hahaha dayum kid




3265 (1 Points) (+1, -0) 4 years ago

love + drunkeness = ....




3269 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

ewwwwwww............




3612 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

i think that was gross and brave of you lol




3782 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

words cannot even describe how disgusting that is and how much you must love her haha




4377 (1 Points) (+1, -0) 4 years ago

lmao if she was passed out drunk...how did u find out she needed her tampon changed? It must have been very messy when u found out.




4575 (2 Points) (+2, -0) 4 years ago

umm how would u no she needed her tampon changed




4790 (2 Points) (+2, -0) 4 years ago

It's not that fucking hard to change a tampon. Especially if you are using an applicator. It's not even messy at all and was probably no big deal to the girl's boyfriend.




4866 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

at least you didnt take it out with your teeth :]




4951 (-3 Points) (+0, -3) 4 years ago

no woman is that good.




5003 (2 Points) (+2, -0) 4 years ago

haha I love it I'm proud of u my man!!




5163 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

yeh it might be gross but if i was put in that sich id do it it just shows her if u do love her that ur one to be able to be counted on sooo fo those that wouldnt ur screwed lol




5656 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

im a chic n all but thats extremely gross. i dont care if you love her n all, that is just disgusting...ahhh




5738 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

It's not gross, I agree with #32. And it does show he loves her, I'm proud.




6121 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

My friend txted me one night claiming he was drunk and pulled a random hot chicks out with his teeth.... Not cool.




6144 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

i agree w/ #32 and #38




6163 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

that takes dedication, who knows how she'll repay you.




6454 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

WOW, why wold you do that? you really love that girl




6601 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

i commend you sir. that is fucking awesome. i would probably text my friend too cause thats fucking hilarious. id be like hey alex, I just changed her tampon....she owes me a blumpkin tomorrow!




6668 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

hahaha




6829 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

lol! true love!




6966 (1 Points) (+1, -0) 4 years ago

to the girl: marry that dude, he worships you. to the dude: ew....




7108 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

wow. thats so sweet... lolxD yup true love!




7683 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

Wow, that is soooooo nice of you. She should totally marry you.




7725 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

That is true love.




8250 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

Dedication. That's pretty nice of you, coming from a girl. But way past being fucking WHIPPED. :P




8685 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

ew jesus. thats disgusting.




8806 (1 Points) (+1, -0) 4 years ago

well...quite the gentleman aren't you




8834 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

thats so fucking sick, i would never let a guy do that!




9878 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

wow... ever heard of a pad... did she really need a new tampon?




10164 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

whoa... that's disgusting. You must really, REALLY love her. Either that, or you were too drunk to fully realize what you were doing yourself. Nasty.




10574 (1 Points) (+1, -0) 4 years ago

dude u touched her u know great night




11526 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

Hahaha, gross. That made me gag.




11638 (0 Points) (+1, -1) 4 years ago

i think that makes him a sweet heart




12493 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

that is getting me hard just thinking about grabbing that bloody rag out of her bloddy snatch! Those bleeding bitches are sexy!




12561 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

whats the big fucking deal? never earned your red wings have you. it's more than sexual, it's what you can do. candy asses.




12610 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

The used ones go well with a fine vinaigrette.




12613 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

So... did you replace it... with your penis?




12638 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

LOLZZ @ #61




12687 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

you, sir, are a gentleman. she should marry you asap.




13391 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

very sweet !!!, did you eat her out as well ???




14844 (1 Points) (+1, -0) 4 years ago

ewwwwwwwww.....so wrong lol bless...#65 dont be sooo disgustin lmao!!!




15389 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

#32 It may not be hard for you, but I'm betting (and hoping haha) he had never done that before...and if she was so wasted that she couldn't do this, I bet she was dead weight. It's soooooooo gross no matter how much he loves her! It's f'd up actually. And you can't say it wasn't messy, different people=different flows haha. Eww...even more gross that he had to pull the old one out.




15570 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

You are no doubt the best boyfriend on the planet = ) Marry me?




88241 (0 Points) (+0, -0) 3 years ago

what r u lazy and want him to pull it out with his teeth or something. lol




15590 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

thats really sweet in a way




16388 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

Dude, I'd totally marry you. That's hilarious.




16486 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

good boyfriend bad night




22172 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

LIES!!!! no man would do that no matter how much they love her. lies lies lies.




22203 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

I'm mostly shocked that someone could get so drunk they couldn't change their own tampon. I can see not being able to take contacts out but a tampon? Even when I'm black out stumbling drunk I've never had that problem. Anyway, kudos.




22649 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

Well just letting you all know the girl dumped me when she went to college. i did love her very much.




22891 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

so you changed her bloody, ediometrium-celled, used, filthy tampon and she dumped you?....did you at least get anal?




23536 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

aww who cares dude, i do it for fun all the time!!!




24479 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

You are an amazing man. She should marry you...and then blow you like every night.




25240 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

good




25241 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

nice




26474 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

WOW. you are so disgustingly whipped, its pathetic.




27077 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

Marry ME? :p




27206 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

i will marry the man who drunkenly changes my tampon.




27483 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

KEEPER! :D




28324 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

@15, no that's called rape.




28508 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

O.M.G. yeah that's love right there...




28737 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

I'm really not sure that I could do that, I've done some fucked up shit but....... Damn




29397 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

Awhh you loved her :) and I think it's sweet that you did something icky for her. Let's get married? K (:




29443 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

I dont think its that bad tbh.. i think it shows how much he cares bout her.. :)




31396 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

you cream pie your grandmothers asshole




31606 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

tahts sweet..and weird..




32496 (1 Points) (+1, -0) 4 years ago

#62 LMAO ROFL ROFL ROFL LOLOLOLOLOL and awwwwwwwwwwwww wowww she broke up with you? D: thats sorta bitchy. did she atleast pay you back?????!?!?!?!?!




33388 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

if you do that then you must eat her out when shes on the rag too!!!




34825 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

eww




34952 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

Why have 121 people labelled this as a great night? What kind of debbie downer would like to change someone else's tampon!?




36731 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

that is the grossest/sweetest thing ever! im a girl and i don't even like changing my tampon/pad. i can honestly say i will never have a boyfriend that would do that for me. and everyone that says thats gross its just shows how much he truly loves her. we need more guys like you in the world!




37480 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

OMG. That is love right there folks!! Dayum!!!




39927 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

aww thats sweet that you care enough to do that..most blokes wouldnt..




42898 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

First: How do you know how to change a tampon? Second:Are you a chick, and is that your lesbian lover? Third:Did you get any blood on your hand? haha




43575 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

i mean i guess thats boyfriend material, right? lol how the fuck did you know how to do that?




44096 (1 Points) (+1, -0) 4 years ago

OHHHH shut up all you people, its not horrible, and no girl is THAT bad that its gonna make a huge ass mess if a girl needs help withit from her boyfriend when shes trashed, im assuming he wanted to sleep in the same bed as her and didnt want it to be a mess, hes a nice guy.




45374 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

why would you change her tampon?? like why?? did she say... hey i need you to change your tampon?? i can say ive been really hammered before and i would NEVER ask my boyfriend to do that. Did you check or something??




45514 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

GROSSS/. buy some pads. or wad up some toliet paper. that is disgusting




45842 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

ok i must say yes it is gross, but pms is jus human. i mean as gross as it is i would help my drunkin GF if needed. when you love someone you take care of them no matter what.




48378 (-1 Points) (+0, -1) 4 years ago

Good Job. I would change a girl's tampon using my mouth. And before I put the new one in, I would eat her out til she cums! --- its hot, kinky and sexy.




49166 (1 Points) (+1, -0) 4 years ago

i find this cute:) nice job! you are a gentleman. those other jerks wouldn't have done it because they are that, jerks and stupid




49622 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

love stinks this guy gets it




50138 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

what love can do.




50239 (1 Points) (+1, -0) 4 years ago

Laughing at these responses. Would love to hear your views in 10 years time when you have all matured enough not to freak out at the mechanics of a human body.




50429 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

oh wow you must really love her haha




51153 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

Now that is commitment! Well done.




51158 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

good man!!!




51557 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

that is horrible , but really sweet ? hah




51971 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

That is ridiculously thoughtful of you. Howd she repay you?




53294 (1 Points) (+1, -0) 4 years ago

this is what i dont get.... Ive know ppl that a codom has gotten lost in there vag and the guy gets it out and there is no issuses but half the guys that commened on here are grossed out by it. A, thats imature. B, its natural get used to it. C, if u cant handle it then u cant be in a relationship with a girl and truely respect her. I think this guy actualy cared about her and she is a bitch for breaking up with him. O and it dosnt bother guys to have sex with a girl when they are on thier period and stick there dick inside of them but it bothers them to pull a piece of cotton out...... wtf pigs




54263 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

that's what you call love




54324 (1 Points) (+1, -0) 4 years ago

Thats shocking... Can't say I have ever been so drunk I didn't know how to stick something up there!!




55935 (2 Points) (+2, -0) 4 years ago

#62 hahah greatness. Itss lovee haha keep a guy like that around for suuuure




56209 (2 Points) (+2, -0) 4 years ago

i'd marry that guy, thats fucking amazing haha. shes a copmplete idiot for breaking up with you though bud




56455 (1 Points) (+1, -0) 4 years ago

wow hes a keeper




56634 (1 Points) (+1, -0) 4 years ago

hahahah thats yucky. but really sweet. lucky lady.




56649 (1 Points) (+1, -0) 4 years ago

thats fucking gross, but your an awesome boyfriend




58445 (-1 Points) (+0, -1) 4 years ago

#84 only if you get caught.. I would wrap that bitch up in a sheet and threw her drunk ass in the tub...




58713 (1 Points) (+1, -0) 4 years ago

At first, I thought it was weird..now that i think about it I give you kudos. I'm a girl and i'd never be able to change anyones tampon but myself. Shows your love.




58714 (1 Points) (+2, -1) 4 years ago

My fiance's done that for me. I wasn't passed out drunk though, just a little buzzed. But he insisted so I let him. Such sweet boys some guys are haha. Just another way of you being able to show your love.




jb (1 Points) (+1, -0) 2 years ago

I have done this for my girlfriend and we both like it! There is nothing gross between two people that love eachother!




59103 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

that's fucked up that he insisted.. that ain't love, he's fucked up in the head




59548 (0 Points) (+1, -1) 4 years ago

whats wrong with that? i have my boyfriend do it for me all the time...




59732 (1 Points) (+1, -0) 4 years ago

why would u tell anyone u did this.. and number #18.. drunk period sex.. wtf




59734 (1 Points) (+1, -0) 4 years ago

#104 u are totaly f*kn sick




59735 (0 Points) (+1, -1) 4 years ago

#114 wtf u are fucked. wat guys have sex with girls on their period.. is it a turn on to have period all over ur dick, gunk that comes out of ur pussy, this guy is fkn brave, but honestly, shoulda just left it.. how did he kno it needed a change anyway LOL + y was this txted to someone, these kind of things are private lol




59973 (1 Points) (+1, -0) 4 years ago

thats truuee love right thurr




60947 (-1 Points) (+0, -1) 4 years ago

FUCK YOU YOU NASTY MUTHERFUCKER! I DONT LIKE YOU BRETT FAVRE! I HATE THE SAINTS.




60948 (-1 Points) (+0, -1) 4 years ago

FUCK YOU YOU NASTY MUTHERFUCKER! I DONT LIKE YOU BRETT FAVRE! I HATE THE SAINTS.




poop (2 Points) (+2, -0) 4 years ago

^^fuckin tard^^




61271 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

that is pretty gnarly but wouldnt it have been even more so if he let her bleed all over herself and everything else? Go you for loving her enough to do that lol




62469 (1 Points) (+1, -0) 4 years ago

this is how a woman can tell her bf is fucking worth it. i don't know how she was too drunk too put it in tho, when i personally have blacked out and managed to still be able to do it lol. good man, and guys..don;t be grossed out by a period....it's natural.




63311 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

I had to do this for a girlfriend once when we came back from a bar (I'm a girl) and I about threw up everywhere. I'd say next time just put a pad on her! You sound like a hell of a guy though. :D




64367 (1 Points) (+1, -0) 4 years ago

You know you're a good boyfriend when




64382 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

My bf has changed my tampon few times...and we had sex while I was in my period all the time, i dont see anything nasty there! duhh of course we both gonna take a shower after!!!




64383 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

its same when you fuck a virgin...blood everywhere!!!




66440 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

lost of words for this one!




67082 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

wow.. this is in my area code.




68517 (-1 Points) (+0, -1) 4 years ago

you are a RA-TRAD




69261 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

i dont see anything wrong with it..




70133 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

DUDE BEST BOYFRIEND EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




70414 (1 Points) (+1, -0) 4 years ago

ok i would do this for my girlfriend, i'm not sayin that i would enjoy it or get off on it but its better than the shock...and having sex on a period isn't bad or gross or anything like that, the guy doesn't get much if any blood on him unless he falls out or something, actually i think its more pleasurable for some girls any ways because thier uterus is already contacting so making her orgasam comes more often...its not for everyone i guess but this definately isn't the grossest story on here




70465 (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

that is awesomee. what a great boyfriend!!!




fsdfxxs (0 Points) (+0, -0) 3 years ago

agreed.




72549 (0 Points) (+1, -1) 4 years ago

You should of put it in her ass instead. just for shits and giggles.




Icky (0 Points) (+0, -0) 3 years ago

... Ew... I mean it was nice and all but... ... Ew...




Homesis (3 Points) (+3, -0) 3 years ago

How sweet! :) <3




abby (0 Points) (+0, -0) 3 years ago

rly gross, but umm, thoughtful? lol you must rlyyyy love her(:




meep (0 Points) (+0, -0) 3 years ago

I think that's sweet XD I mean, I feel bad for you having to do it, like, ickk...but it's nice that you did. (:




85128 (0 Points) (+0, -0) 3 years ago

what a good boyfriend.




86653 (0 Points) (+0, -0) 3 years ago

1) eeewwwwww.... 2) don't let her drink when she is on her period anymore 3) she owes you so much head for this :D




23675 (0 Points) (+0, -0) 3 years ago

Lmao that is the most disgusting example of true love!




12321312 (0 Points) (+0, -0) 3 years ago

I have many times.. We also fuck on tha rag and oral on the rag. Its nutritional blood. Grow up people. Its awesome lube! Wooooo Fucking whores!




88242 (0 Points) (+0, -0) 3 years ago

i don't know if i should be disgusted or laugh my butt off. lol




132312 (0 Points) (+0, -0) 3 years ago

72549.. I woulda totaly packed her ass wit it.. Anal whore




88397 (0 Points) (+0, -0) 3 years ago

Man that is so crazy! Just like the stuff at www.allbadchoices.com




1231 (1 Points) (+1, -0) 3 years ago

The sex must have been amazing.




89623 (1 Points) (+1, -0) 3 years ago

now that is a damn good boyfriend




89815 (1 Points) (+1, -0) 3 years ago

my husband change my tampon frequently. It really turns him on and since I love having sex during my period i find it quite exciting




89867 (1 Points) (+1, -0) 3 years ago

I would love to change my GF's tampon anytime, if she allow me




stfu (0 Points) (+0, -0) 2 years ago

Women have their periods! BOYS who cry about how gross it is piss me the fuck off. MEN know what the fucks going on and should be comfortable enough with the human body to handle that shit. Grow up!


Nickname:    Email: (Optional, used for gravatar)
Comment:
Awesomeness!