(815): you would think someone who fights for his country could fight to last longer than 2 minutes

Comments: 41


55101 (0 Points) (+0, -0) 7 years ago

lol you talkin bout da guy you fuck right?




Buy oem Software (0 Points) (+0, -0) 5 years ago

N4s48C Hello! How do you feel about young composers?!....




Bristol Airport Hotels (0 Points) (+0, -0) 5 years ago

pG40pX I really enjoy the blog post.Really thank you! Awesome.




Contextual Backlinks (0 Points) (+0, -0) 5 years ago

4rQEVP Hey, thanks for the blog.Much thanks again. Will read on...




digital camera guide (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

5NH2dd Really appreciate you sharing this article.Really looking forward to read more. Cool.




good seo (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

o98em9 wow, awesome post. Fantastic.




seo service (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

1lW8Bv Great, thanks for sharing this post.Really looking forward to read more. Want more.




link building team (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

dFRqjV I appreciate you sharing this blog post.Thanks Again. Cool.




good backlinks (0 Points) (+0, -0) 3 years ago

aiiYYv Hey, thanks for the post.Really looking forward to read more.




seo service crork (0 Points) (+0, -0) 2 years ago

TJlSAs There is noticeably a bundle to know about this. I assume you made sure nice factors in features also.




crorkservice fiverr (0 Points) (+0, -0) 2 years ago

hBTMuP Im thankful for the post.Really thank you! Fantastic.




resources (0 Points) (+0, -0) 9 months ago

qstiJ7 Wow, great post.Thanks Again. Fantastic.




55112 (0 Points) (+0, -0) 7 years ago

You're an idiot.




55120 (0 Points) (+0, -0) 7 years ago

Amen! I used to have a bf with the same "issues". Kick his ass to the curb!




55131 (0 Points) (+0, -0) 7 years ago

#2 lmao! & wow! that sucks.




55212 (0 Points) (+0, -0) 7 years ago

i agree! my ex was the same way. he is in the army




55247 (0 Points) (+0, -0) 7 years ago

Hahahahahahah!!




55278 (-1 Points) (+0, -1) 7 years ago

ima virgin and I'm a 17 yr old girl. fml




55301 (0 Points) (+0, -0) 7 years ago

hey #7... that's okay.




55414 (0 Points) (+0, -0) 7 years ago

Check out MyLifeIsFly




55428 (0 Points) (+0, -0) 7 years ago

#7 thats oka, but if you want we can fix that




55468 (0 Points) (+0, -0) 7 years ago

ahahahhahahahaha #8




55633 (0 Points) (+0, -0) 7 years ago

maybe it's been a while for him.. don't kick a soldier while he's down.. wtf people!?




55680 (0 Points) (+0, -0) 7 years ago

ya you girls talking shit about the guys who go over to iraq to protect you from getting fucking bombed, you're a fucking inconsiderate little bitch, go fuck yourselves honestly. some of you americans make me sick sometimes :/




55890 (0 Points) (+0, -0) 7 years ago

maybe you weren't worth more than two minutes...




55943 (0 Points) (+0, -0) 7 years ago

hellz yeah that's some bullshit I'm over here in Irqa and you bitches talk shit preciate you




56419 (0 Points) (+0, -0) 7 years ago

ok, had an ex who had the same prob, he went to iraq and I'm proud of him. But it's not an excuse after he's been home for a few months. Sounds like the same guy, thinks he's a sex god.....lmao. Proud of the part of him that makes him fight, but damn... after awhile it's time to put in a little effort at home.




56427 (0 Points) (+0, -0) 7 years ago

#14 i completley agree haha




56696 (0 Points) (+0, -0) 7 years ago

oh geesh people, calm down. He gets all his props for fighting for our country, but that doesn't make him any less terrible in the sack.




57433 (0 Points) (+0, -0) 7 years ago

Maybe he can't stand you for more than two minutes. If all you're focused on is getting off, then maybe you're better off alone.




57549 (0 Points) (+0, -0) 7 years ago

MAYBE HES OVER FIGHTING WAR AND NOT WORRING ABOUT LASTING LONGER FOR UR SLUT ASS SO DEAL WITH IT AND START GIVIN HIM MORE




58008 (0 Points) (+0, -0) 7 years ago

ok... original author, and #'s 3, 5, and 16: for your information, that man, along with all the other men and women who fight for our freedom and safety, as well as those who respond to crisis within the country such as police, firefighters, and paramedics, are HEROES. (to the author of text) while your sexual needs are important, how dare you post this indicating that he is inadequate. DO YOU HAVE ANY IDEA WHAT THEY SEE OVER THERE? **ANY** IDEA AT ALL????? you should be spending more time talking to your man and building a rapport with him thats good enough so that he may feel comfortable enough to share his experiences with you. Or you could at least empathize with him that if he has not seen a counsellor or psychologist for treatment of whatever psychiatric trauma he has experienced(probably posttraumatic stress disorder), that he will not get better. YOU SHOULD BE ASHAMED FOR TAKING ADVANTAGE OF HIM BY POSTING THIS. (ps. if you are so fucking fantastic, why don't you fuck yourself. literally.)




58119 (0 Points) (+0, -0) 7 years ago

calmm, downnn, just calm down! :) hahaha. but yeah.. ugh. my ex was the same way... so frustrating.




60099 (0 Points) (+0, -0) 7 years ago

LOVE #13. amen.




60101 (0 Points) (+0, -0) 7 years ago

clap it up for #21. naaaailed it.




60308 (0 Points) (+0, -0) 7 years ago

word up #21. thank you military. thank a soldier that you even had the freedom to get fucked ladyjane.




63150 (0 Points) (+0, -0) 7 years ago

ur a fuckin selfish bitch. that pretty much sums it up




64201 (0 Points) (+0, -0) 7 years ago

Seriously.. my man is overseas and when he comes home he doesnt last very long the first couple times but i mean he went from having it every day to nothing for 8 months, and he spends a lot of his time thinking about fuckig me when he comes home, so yeah I dont get mine all the time but really, I think he's earned his!! You should learn that the world doesnt revolve around you!




64699 (0 Points) (+0, -0) 7 years ago

In iraq reading MDT to get a laugh and i see this makes me disappointed in some people i fight for...




69243 (0 Points) (+0, -0) 7 years ago

#21 Doing a job is not heroic.




85009 (0 Points) (+0, -0) 7 years ago

All the military I fuck last about 2 to 5. Woot if he mak3s it more than 2. They're all the same.


Nickname:    Email: (Optional, used for gravatar)
Comment:
Awesomeness!