(847): (sent): She was so tight. I thought I was in the wrong hole for the first minute cuz I couldnt get it in. (rec'd): So what u do? (sent): Came in 30 seconds.

Comments: 27


1000 (0 Points) (+0, -0) 6 years ago

so good. haha




Bristol Airport Hotels (0 Points) (+0, -0) 3 years ago

NjIiWH Thanks again for the article post.Much thanks again. Will read on...




TccPcLhMykWRrjqH (0 Points) (+0, -0) 2 years ago

bscYF1 Very good blog.Really thank you! Much obliged.




zeEQcSHB (0 Points) (+0, -0) 2 years ago

a67pvv wow, awesome post.Really looking forward to read more. Want more.




cheap seo services (0 Points) (+0, -0) 2 years ago

M0I576 Major thankies for the article post.Really thank you! Really Cool.




cheap seo services (0 Points) (+0, -0) 2 years ago

KyyxmO Looking forward to reading more. Great blog post.Really thank you! Fantastic.




link building team (1 Points) (+1, -0) 1 year ago

y9nGwT Thanks so much for the post.Much thanks again. Want more.




crorkz (0 Points) (+0, -0) 8 months ago

XJXwEW I'm not sure why but this site is loading extremely slow for me. Is anyone else having this issue or is it a issue on my end? I'll check back later and see if the problem still exists.




crorkz mattz (0 Points) (+0, -0) 5 months ago

fj3H3I Excellent web site. Lots of useful information here. I'm sending it to a few buddies ans additionally sharing in delicious. And of course, thank you to your sweat!




crorkservice (0 Points) (+0, -0) 1 month ago

PwWorO Thank you, I've recently been looking for info about this subject for ages and yours is the best I've came upon till now. But, what in regards to the bottom line? Are you sure about the supply?




1002 (0 Points) (+0, -0) 6 years ago

thats hilarious... did she happen to say shove it in?




1004 (0 Points) (+0, -0) 6 years ago

lmao @ #2




1028 (0 Points) (+0, -0) 6 years ago

if she said "just shove it in" i would have said... "uhhhh im fuckin tryin.




1031 (0 Points) (+0, -0) 6 years ago

hahaha so funny. i guess there is such a thing as too tight.




1112 (0 Points) (+0, -0) 6 years ago

All over here, wow....cute comments to boot!




1394 (0 Points) (+0, -0) 6 years ago

I am sure it was a job trying!




1546 (0 Points) (+0, -0) 6 years ago

omg I love tight chicks




1547 (0 Points) (+0, -0) 6 years ago

When you can't get it in lick first use your body lube




1705 (0 Points) (+0, -0) 6 years ago

Damn, that sounds like me and my boy toy!!




2480 (0 Points) (+0, -0) 6 years ago

lol




6056 (0 Points) (+0, -0) 5 years ago

ahhh the first time is always the best




6229 (0 Points) (+0, -0) 5 years ago

Hhahaha!!




7199 (0 Points) (+0, -0) 5 years ago

Aw Thats What Happens With My Boyfriend And I ;/




10311 (0 Points) (+0, -0) 5 years ago

I means good sex. he came in 30 sec. tight is better. it doesn't mean she wasn't wet.




25900 (0 Points) (+0, -0) 5 years ago

that reminds me of my first time with a man and let me tell you i was not impressed!!!




28441 (0 Points) (+0, -0) 5 years ago

who is that lmfao my area code.




41835 (0 Points) (+0, -0) 5 years ago

Hey the first one to finish wins in my opinion!


Nickname:    Email: (Optional, used for gravatar)
Comment:
Awesomeness!