(404): i hope kanye doesn't show up to patrick swayze's funeral. " i'll let you get back to your funeral in a minute...but michael jackson had the best death of the year. just sayinnn "

Comments: 36


26798 (0 Points) (+0, -0) 8 years ago

hahahaha HILARIOUS




Bristol Airport Hotels (0 Points) (+0, -0) 5 years ago

A9ukYw Really informative blog article.Really thank you!




good seo (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

bm1P13 Major thanks for the blog post.Really thank you! Fantastic.




seo service (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

TQbdpN Thanks so much for the article.Really thank you! Great.




best link build (0 Points) (+0, -0) 4 years ago

4tilKy Thanks so much for the blog.Really thank you! Fantastic.




high quality backlinks (0 Points) (+0, -0) 3 years ago

TJLBAt Great, thanks for sharing this blog post.Really looking forward to read more. Will read on...




high quality backlinks (0 Points) (+0, -0) 3 years ago

ZCZKbD I value the blog post.Really looking forward to read more. Really Great.




crorkzz backz (0 Points) (+0, -0) 2 years ago

VUJGfi whoah this blog is excellent i love reading your articles. Keep up the good work! You know, many people are searching around for this information, you could aid them greatly.




crorkservice (0 Points) (+0, -0) 2 years ago

rZ6YQH You can definitely see your expertise in the work you write. The world hopes for even more passionate writers like you who are not afraid to say how they believe. Always follow your heart.




crork service (0 Points) (+0, -0) 2 years ago

uOuInW Thanks so much for the blog.Really thank you! Much obliged.




crork seo (0 Points) (+0, -0) 2 years ago

i09PBN Thanks a lot for the article post.Thanks Again. Fantastic.




26802 (0 Points) (+0, -0) 8 years ago

lol that is awsome




26808 (0 Points) (+0, -0) 8 years ago

that idiot's never going to live that down, haha.




26813 (0 Points) (+0, -0) 8 years ago

hahahaha.. oh man that's funny. totally shouldn't be but that's fucking excellent.




26814 (0 Points) (+0, -0) 8 years ago

hahahahaha!!!!! best shit i've heard all day.




26820 (0 Points) (+0, -0) 8 years ago

Haha good one! But we shouldnt expect anything less from Kanye's ass!




26831 (0 Points) (+0, -0) 8 years ago

Kanye is a fucking tool.




26832 (0 Points) (+0, -0) 8 years ago

Oh, that was so fucking funny. I'm going to hell for laughing so hard. >.>




26837 (0 Points) (+0, -0) 8 years ago

awesome text!




26843 (1 Points) (+1, -0) 8 years ago

umm u stole this off a website "what would tyler durden do". word for word. offically a loser for doing this. dont steal other ppl's quotes. write your own stuff.




26853 (0 Points) (+0, -0) 8 years ago

#10 who cares. and #8 see you there!! lol i laughed quite hard too lol




26887 (0 Points) (+0, -0) 8 years ago

hahahhahahaah!! this is FUNNY! :] :]




26899 (1 Points) (+1, -0) 8 years ago

I've seen this already today a couple times and not on that website that was mentioned here.




26910 (0 Points) (+0, -0) 8 years ago

RIP PATRICK SWAYZE but LMFAO; i can totally see that happening!!! HAAAAAAAAAA




26911 (0 Points) (+0, -0) 8 years ago

hahaha you funnnyy




26922 (-1 Points) (+0, -1) 8 years ago

WHETHER IT WAS STOLEN OR NOT, FOR THOSE OF WHO DIDNT SEE IT ELSEWHERE. THANK YOU FOR POSTING THIS. I NEEDED THAT LAUGH. FOLLOWED BY MY ENTIRE OFFICE STARING AT ME. LMFAO FUCKING WORTH IT




26931 (0 Points) (+0, -0) 8 years ago

hahaha oh god, thats great !:P rip. patrick swazye




26946 (0 Points) (+0, -0) 8 years ago

HAHAHA, this is so great. R.I.P Partrick Swazye.




26948 (0 Points) (+0, -0) 8 years ago

hahahawow lol good one.




26953 (0 Points) (+0, -0) 8 years ago

Wtf, this was on /b/. OP you're a faggot.




26972 (1 Points) (+1, -0) 8 years ago

hey #10 fuck yea.... i saw that shit on there too.... what would tyler durden do is a dope ass site... for real whoever posted this shit is a lame...




26980 (0 Points) (+0, -0) 8 years ago

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, LOVE ITT!




26992 (0 Points) (+0, -0) 8 years ago

THIEF!!!




27084 (1 Points) (+1, -0) 8 years ago

thanks #21. wwtdd is a wicked site. seen it on there first. ppl need to use there own shit instead of steal others and taking credit for it. the person that posted this is a loser. ya its funny but write your own stuff




28624 (0 Points) (+0, -0) 8 years ago

Ohhh my kayne is a total ass. Get over yourself dude




28646 (0 Points) (+0, -0) 8 years ago

Yo' terrorists, im happy for you, and imma let you finnish. But Pearl Harbor was one of the best attacks on the US, OF ALL TIMES!!


Nickname:    Email: (Optional, used for gravatar)
Comment:
Awesomeness!